დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
დაჯი
|
გამოქვეყნდა: 25 ნოემბერი
/ ბოლო ვადა: 25 დეკემბერი
|
ტექ-ინსპექტირების კომპანია "დაჯი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
კომპანია "დაჯი" 28 წელია წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს ბაზარზე.
ჩვენი გუნდი მუდმივ განვითარებაზეა ორიენტირებული და მომხმარებელს ყოველთვის მაღალი ხარისხის მომსახურებას სთავაზობს.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებელთან კომუნიკაცია, მათი ინფორმირება;
** მომხმარებლის რეგისტრაცია;
** ინსპექტირების ანგარიშის გაცემა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ოფის-მენეჯერის ან ოპერატორის/რეგისტრატორის პოზიციაზე;
** MS Office საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენებს ცოდნა.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** გამართული მეტყველების უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** მომხმარებელზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
ანაზღაურება: 1000 ლარი
სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, გლდანი, ქერჩის ქუჩა 10; ქ. თბილისი, ლეო კერესელიძის ქუჩა 1.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hrpticenter@gmail.com და გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject")მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს.
თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე დამუშავებული და შენახული იქნება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესების შესაბამისად.
შპს "დაჯი" გისურვებთ წარმატებებს!
|
|
|
|