დასახელება:
იტალიურ და ინგლისურენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის აგენტი
|
მომწოდებელი:
DAC Services and Solutions
|
გამოქვეყნდა: 22 ნოემბერი
/ ბოლო ვადა: 22 დეკემბერი
|
"დაკ სერვისეს ენდ სოლუშენ" აცხადებს ვაკანსიას იტალიურ და ინგლისურენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის აგენტის პოზიციაზე.
"დაკ სერვისეს ენდ სოლუშენ" არის ნაწილი საერთაშორისო ჯგუფისა, ლიდერი მრავალენოვან ქოლ-ცენტრისა და მრავალენოვანი ბპო.
ადგილმდებარეობა: თბილისის ოფისი ან დისტანციურად.
სამუშაო განაკვეთი: სრული (8 საათი).
განრიგი: ხელმისაწვდომობა შაბათ-კვირას და ღამის ცვლაში
კატეგორია: სხვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** იტალიური ენის სრულყოფილად ცოდნა (წერილობითი და სალაპარაკო). ინგლისური ენის ცოდნა მისასალმებელია.
** კომპიუტერული უნარ-ჩვევები.
** მომხმარებელზე ორიენტირებული დამოკიდებულება.
** გამოცდილებით ან მის გარეშე.
** გუნდში მუშაობის სურვილი.
** მოქნილობა სამუშაო საათების დაგეგმვისას.
სამუშაო აღწერილობა: მომხმარებლის მხარდაჭერა: მომხმარებლებისგან სატელეფონო ზარების და ელ-ფოსტის მართვა, მათი მოთხოვნის შესაბამისად გადაჭრა.
ჩვენ გთავაზობთ:
** მიმზიდველ სახელფასო პაკეტს.
** ტრენინგებს და მუდმივ პროფესიულ განვითარებას.
** თანამედროვე, სასიამოვნო და დინამიურ გარემოს.
ცენტრალური ადგილმდებარეობა. ჩვენი ოფისი მდებარეობს თბილისში (საქართველო), თუმცა განიხილება აგრეთვე კანდიდატები, რომლებიც არ ცხოვრობენ თბილისში და სურთ მუშაობა სახლიდან ან სხვა ქვეყნებიდან.
თუ თქვენ იცით ზემოხსენებული ენა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV ფოტო სურათით და ინგლისურად ელექტრონულ მისამართზე: jobs@dac2s.com. სხვა ენების ცოდნის შემთხვევაში არ დაგავიწყდეთ მათი მითითება.
|
|
|
|