Робота для біженців з України
ოფისის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია
დასახელება: ოფისის მენეჯერი
მომწოდებელი: სოლემარტი
გამოქვეყნდა: 06 სექტემბერი / ბოლო ვადა: 06 ოქტომბერი
"სოლემარტი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ლოკაცია: ქ. თბილისი, დ. აღმაშენებლის ხეივანი N84.
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-პარასკევი).
სამუშაო საათები: 10:00-18:00
ანაზღაურება: 1400 ლარი (NET)

ფუნქცია-მოვალეობები:

** შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციის მართვა-ადმინისტრირება;
** კომპანიის ოფიციალურ ელ-ფოსტასა და სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა / შესაბამისი რეაგირება; საჭიროების შემთხვევაში შესაბამის განყოფილებასთან გადამისამართება;
** ოფისში დაგეგმილი შეხვედრების, პრეზენტაციების, გასაუბრებების ადმინისტრაციული მხარდაჭერა; ოფისის სტუმრების მიღება, შესაბამის პირებთან გადამისამართება;
** საოფისე მარაგების კონტროლი, საჭიროების შემთხვევაში მარაგების შევსება.
** კომპანიის საოფისე-ადმინისტრაციული საკითხების მართვა;
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერ მითითებული სხვადასხვა დავალებების შესრულების უზრუნველყოფა;
** ხელმძღვანელის პირადი შეხვედრების ორგანიზება.

დამატებითი მოთხოვნები:

** გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაცია;
** დეტალების მიმართ ორიენტირებულობა;
** უცხო ენების ცოდნა - ინგლისური (სავალდებულო), რუსული (სასურველია);
** საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე მეილზე: solemart.mariami@gmail.com.
 
ყველა ვაკანსია ამოსაბეჭდი ვერსია
გადაიტანე Facebook-ზე