დასახელება:
ოფისის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
გეო ჰოლდინგი
|
გამოქვეყნდა: 05 ივლისი
/ ბოლო ვადა: 05 აგვისტო
|
შპს "გეო ჰოლდინგი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისსა და ქუთაისში.
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** რუსული და ინგლისური ენების სრულყოფილი ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Ms. Office; Outlook);
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დაძაბულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება.
ძირითადი მოვალეობა:
** ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება, ზარების გადამისამართება შესაბამის განყოფილებებში;
** კომპანიის ელ-კორესპონდენციის წარმოება;
** ოფისში მოსული სტუმრების დახვედრა და შესაბამისი გადამისამართება;
** დოკუმენტაციის აღრიცხვა და შენახვა;
** ოფისის საჭირო ინვენტარით მომარაგება, განაწილება და კონტროლი;
** ხელმძღვანელების მიერ მოცემული სხვადასხვა დავალების შესრულება.
პიროვნული მახასიათებლები:
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** აქტიური;
** მოტივირებული;
** კომუნიკაბელური;
** პუნქტუალური;
** მიზანზე ორიენტირებული;
** დეტალებზე ორიენტირებული.
გრაფიკი: სრული, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით.
ანაზღაურება: ინდივიდუალური, დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებაზე
დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV ქართულ ენაზე შემდეგ მისამართზე: hr@geo-holding.ge
წერილის სათაურში ("subject") აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
|
|
|
|