დასახელება:
ოფის მენეჯერი
|
მომწოდებელი:
სამშენებლო კომპანია
|
გამოქვეყნდა: 13 ივნისი
/ ბოლო ვადა: 13 ივლისი
|
სამშენებლო კომპანია აცხადებს ოფის მენეჯერის ვაკანსიას.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის სამუშაო გამოცდილება;
** სავალდებულოა ინგლისური ენის ცოდნა;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა: MS Office, Microsoft Excel;
პიროვნული თვისებები:
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** პასუხისმგებლობა დაკისრებული ვალდებულებების მიმართ;
** ეფექტური დროის მენეჯმენტი და ორგანიზებულობა
** სიახლეების ათვისების უნარი;
** შრომისმოყვარე, ენერგიული და დისციპლინირებული;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** სატელეფონო ზარებსა და კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე მოსული წერილების ყოველდღიური მონიტორინგი, პასუხი და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;
** საოფისე საქმის წარმოება და ოფისის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
** ოფისის სამეურნეო, საკანცელარიო შესყიდვების განხორციელება და მარაგების მართვა;
** კომუნიკაცია კომპანიის კონტრაქტორ კომპანიებთან
** ინვენტართან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება და შესყიდვების განხორციელება (საოფისე ტექნიკა, საკანცელარიო ნივთები, სხვადასხვა მომსახურება)
** კომპანიის დოკუმენტაციის კონტროლი (დოკუმენტების შედგენა - გაფორმება, ხელშეკრულების გაფორმება, რეგისტრაცია, შენახვა და ა.შ) კომპანიის მოთხოვნების შესაბამისად.
** კომპანიის ბუღალტერთან შესაბამისი დოკუმენტაციის მიწოდება
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება;
თუ თვლით, რომ თქვენი მონაცემები აკმაყოფილებს ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: ekabaqradze5@gmail.com
შენიშვნა: არ გამოგრჩეთ სათაურის ველში ვაკანსიის დასახელების მითითება. დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|