|
დასახელება:
ოფისის ადმინისტრატორი
|
| მომწოდებელი:
Simple Steps
|
|
გამოქვეყნდა: 02 დეკემბერი
/ ბოლო ვადა: 02 იანვარი
|
მარკეტინგული კომპანია "Simple Steps" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის ადმინისტრატორის პოზიციაზე
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ტარას შევჩენკოს #12
სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00
ფუნქცია-მოვალეობები:
** ოფისში მოსული სტუმრების მიღება, მათთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება და შესაბამის თანამშრომელთან ან განყოფილებასთან გადამისამართება;
** საოფისე მასალებისა და ინვენტარის რეგულარული მონიტორინგი;საჭირო შესყიდვების დროული დაგეგმვა/განხორციელება და მომწოდებლებთან კომუნიკაცია;
** კომპანიის ელფოსტის მართვა, შემოსული წერილების მონიტორინგი, დაფიქსირება და შესაბამის თანამშრომლებთან დროული გადამისამართება;
** კორესპონდენციის (წერილების, ამანათებისა) გადაგზავნის უზრუნველყოფა,
** საოფისე ინვენტარის მდგომარეობის კონტროლი, დაზიანებული ნივთების აღდგენის ან ჩანაცვლების ორგანიზება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** ქართული/ინგლისური
პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პუნქტუალურობა;
** გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე და პორტფოლიო მითითებულ ელფოსტაზე Hr@simplesteps.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!
|
|
|
|