|
დასახელება:
ადმინისტრაციული ასისტენტი
|
| მომწოდებელი:
კომპანია
|
|
გამოქვეყნდა: 02 დეკემბერი
/ ბოლო ვადა: 02 იანვარი
|
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.
მოვალეობები:
** კომპანიის საოფისე-ადმინისტრაციული საკითხების მართვა და ოფისის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
** ოფისში სამუშაო პროცესისათვის აუცილებელი გარემოსა და რეჟიმის უზრუნველყოფა და კონტროლი;
** ადმინისტრაციულ საკითხებთან დაკავშირებული ხელშეკრულებების/მიღება-ჩაბარების აქტების გაფორმება/განახლება/მონიტორინგი;
** დოკუმენტების კონტროლი და მოწესრიგება;
** შემომავალი და გამავალი კორესპონდენციის მართვა;
** შეხვედრების ორგანიზება და ვიზიტორების მიღება-გასტუმრება;
** თანამშრომლების მხარდაჭერა ყველა ადმინისტრაციულ საკითხში;
** მომსახურე კომპანიებთან თანამშრომლობა, ინვოისების მომზადება და შეკვეთების კონტროლი;
** საჭიროებისამებრ დირექტორის მიერ მიცემული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.
მოთხოვნები და პიროვნული თვისებები/უნარ-ჩვევები:
** უმაღლესი განათლება;
** სასურველია იგივე პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ქართულ ენაზე გამართული/ბრწყინვალე წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი;
** ინგლისური და რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა სავალდებულოა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** მოტივირებული და ორგანიზებული;
** კეთილგანწყობილი და თავაზიანი;
** პასუხისმგებლობიანი და ინიციატივიანი.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნო CV ელექტრონულ მისამართზე mariam.khutsishvili@tg.com.ge სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება
|
|
|
|