სერვის ცენტრის მენეჯერი - თელავი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე
დასახელება: სერვის ცენტრის მენეჯერი - თელავი
მომწოდებელი: ვიანორი
გამოქვეყნდა: 19 აპრ / ბოლო ვადა: 19 მაი
კომპანია "ვიანორი" საქართველოში უმსხვილესი ბიზნეს ჯგუფის "ვისოლი"-ს შვილობილი კომპანიაა. კომპანიის ძირითადი საქმიანობის სფერო საავტომობილო-ტექმომსახურების სერვის ცენტრების განვითარებაა საქართველოს მასშტაბით.

"ვიანორი" აცხადებს ვაკანსიას სერვის ცენტრის მენეჯერის პოზიციაზე ქ. თელავში.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის ინფორმაციის მიწოდება კომპანიის პროდუქტების შესახებ
** პროდუქტების პრეზენტაცია და მომხმარებლისთვის სხვადასხვა სიახლეების შეთავაზება
** სერვის ცენტრის მუშაობის დაგეგმარება
** სერვის ცენტრის ოპტიმალური სტრუქტურის ფორმირება
** სერვის ცენტრის ოპერატიული მართვა
** სერვის ცენტრის შეუფერხებლად მუშაობის უზრუნველყოფა
** ანგარიშების მომზადება
** მომსახურების ხარისხის მონიტორინგი
** შეკვეთების მიღება და პროგრამაში აღრიცხვა
** დოკუმენტებთან მუშაობა
** პრობლემური სიტუაციების მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** გაყიდვების სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
** სხვადასხვა ავტომობილების ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა
** არსებული ბაზრის მოთხოვნების და სიახლეების ცოდნა
** სასურველია უცხო ენების (რუსული, ინგლისური) სალაპარაკო დონეზე ცოდნა
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
** გაყიდვების პრინციპების ცოდნა
** პრეზენტაციის უნარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: wissolcareer@wissol.ge

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 03 მაისი, 2017 წელი.

წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის. თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება ელექტრონულ მისამართზე 6 თვის ვადით.
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე